Wybór parasola reklamowego – 5 kwestii, o których nie można zapomnieć

Targi branżowe, eventy promocyjne, akcje sezonowe, ale też codzienna działalność – parasole reklamowe są wykorzystywane przez firmy w bardzo różnorodnych okolicznościach. Pomagają one w kreowaniu pozytywnych skojarzeń z marką, a przy tym niejednokrotnie zapewniają komfort klientom, np. w ogródkach gastronomicznych restauracji czy hoteli. Wybór odpowiedniego parasola reklamowego jest więc ważny, dlatego przedsiębiorcy rozważający taki zakup powinni pamiętać o najważniejszych kwestiach do uwzględnienia.

Najistotniejsze kwestie przy zamawianiu parasola firmowego

Znaczenie zarówno marketingowe, jak i wizerunkowe, jakie mają parasole reklamowe, sprawia, że ich wybór zawsze powinien być dokładnie przemyślany.

  1. Przeznaczenie parasola. Przede wszystkim należy określić, w jakich warunkach parasol będzie wykorzystywany – jeden model sprawdzi się bowiem w ogródku restauracyjnym, a inny będzie lepszy na event sezonowy na plaży. Przykładowo parasol eventowy powinien być lekki i łatwy w rozkładaniu, natomiast gastronomiczny musi cechować się solidną konstrukcją oraz odpornością na długotrwałą ekspozycję na promienie UV.
  2. Parametry materiałów. Parasole reklamowe najczęściej są używane na zewnątrz, dlatego rozwiązania, które w nich zastosowano, muszą być odporne na czynniki atmosferyczne. Poszycie powinno być wykonane z tkaniny o właściwościach wodoodpornych i z filtrem UV, a stelaż warto wybrać aluminiowy lub stalowy, malowany proszkowo.
  3. Jakość nadruku. Parasole stanowią doskonałą powierzchnię reklamową, ale skuteczność promocji zależy od profesjonalnego wykonania grafiki na poszyciu. Trwałe kolory odporne na promieniowanie UV, czytelność nawet z dużej odległości, szczegółowość wpływająca na wizerunek marki – wszystko to ma niebagatelne znaczenie.
  4. Bezpieczeństwo użytkowania. Wizerunek firmy związany z parasolem reklamowym zależy nie tylko od względów estetycznych, lecz także od komfortu i bezpieczeństwa klientów. Warto więc zwrócić uwagę na system otwierania (powinien on być płynny i prosty w obsłudze), podstawę dostosowaną do rozmiaru czaszy oraz rodzaju podłoża, a także na poziom odporności na podmuchy wiatru (zwiększany np. dzięki wentylom w poszyciu).
  5. Spójność z wizerunkiem. Dopasowanie estetyki parasola reklamowego pozostaje nieodzowną kwestią przy jego zamawianiu. Kolorystyka i kształt nadruku, podobnie jak samego poszycia, powinny współgrać z identyfikacją wizualną marki, a także z zasadami obowiązującymi w danej branży – ważnymi np. w szeroko pojętym sektorze medycznym.

Na eventy lub na co dzień – wysokojakościowy parasol reklamowy dla firmy

Wizerunek marki, komfort klientów, zainteresowanie kontrahentów, efektywna praca firmy – odpowiedni parasol reklamowy przesądza o wszystkich tych kwestiach. W Big Flag dostarczamy więc konstrukcje najwyższej jakości, spełniające oczekiwania przedsiębiorców niezależnie od tego, czy poszukują oni rozwiązania na event branżowy, czy do codziennej działalności ogródka restauracyjnego. Zapraszamy!