Zadanie poszycia parasola jest oczywiste – to właśnie ono chroni nas przed promieniami słonecznymi, opadami oraz podmuchami wiatru, natomiast w przypadku modeli reklamowych pełni jednocześnie funkcję marketingową. Tkanina umieszczona na czaszy powinna być zatem solidna i estetyczna, ale czasami dysponuje…
BLOG
Ochrona parasoli reklamowych i ogrodowych z użyciem impregnatów
Właściwa konserwacja parasola pozostaje niezbędna, by spełniał on swoje zadanie przez wiele sezonów, niezależnie od tego, czy ma przede wszystkim chronić przed słońcem lub opadami, czy dodatkowo pełnić funkcję reklamową na przykład w ogródku gastronomicznym. Najważniejsze jest zawsze…
Dopinane owiewki i reklama podwieszana, czyli nietypowe dodatki do parasoli reklamowych
Skuteczna reklama to podstawa, by zdobyć, a przede wszystkim utrzymać stabilną pozycję na rynku i cieszyć się zainteresowaniem klientów – wie o tym każdy przedsiębiorca, niezależnie od branży. Efektywność promocji zależy jednak nie tylko od odpowiedniego projektu czy profesjonalnego wykonania, lecz także…
Jak dbać o parasol ogrodowy?
Trudno wyobrazić sobie relaks podczas upalnych letnich dni na balkonie, tarasie albo w przydomowym ogrodzie bez ochrony przed promieniami słonecznymi w postaci niezawodnego parasola ogrodowego. W czasie najgorętszych miesięcy korzystamy z niego niemal codziennie, ukrywając się przed słońcem, ale również…
Kiedy chorągiewki reklamowe sprawdzają się najlepiej?
Chociaż podstawowym celem wykorzystywania różnego rodzaju materiałów reklamowych jest przyciąganie nowych klientów, a także budowanie odpowiedniego wizerunku na rynku, to promocja marki nie musi wiązać się z efektownym przekazem. Banery, flagi czy parasole firmowe często okazują się nieocenioną…
Reklama, dekoracja, identyfikacja wizualna – flagi reklamowe
Spójna identyfikacja wizualna jest niezwykle ważną kwestią dla każdego przedsiębiorcy, który chce zbudować markę rozpoznawalną dla klientów oraz partnerów i sprawić, że będzie ona wyróżniać się spośród konkurencji. Dotyczy to wielu różnorodnych elementów utrzymanych we wcześniej zaprojektowanej stylistyce, od oryginalnego logotypu…