Targi branżowe, eventy promocyjne, akcje sezonowe, ale też codzienna działalność – parasole reklamowe są wykorzystywane przez firmy w bardzo różnorodnych okolicznościach. Pomagają one w kreowaniu pozytywnych skojarzeń z marką, a przy tym niejednokrotnie zapewniają komfort klientom, np. w ogródkach gastronomicznych restauracji czy hoteli. Wybór odpowiedniego parasola reklamowego jest więc ważny, dlatego przedsiębiorcy rozważający taki zakup powinni pamiętać o najważniejszych kwestiach do uwzględnienia.
Najistotniejsze kwestie przy zamawianiu parasola firmowego
Znaczenie zarówno marketingowe, jak i wizerunkowe, jakie mają parasole reklamowe, sprawia, że ich wybór zawsze powinien być dokładnie przemyślany.
- Przeznaczenie parasola. Przede wszystkim należy określić, w jakich warunkach parasol będzie wykorzystywany – jeden model sprawdzi się bowiem w ogródku restauracyjnym, a inny będzie lepszy na event sezonowy na plaży. Przykładowo parasol eventowy powinien być lekki i łatwy w rozkładaniu, natomiast gastronomiczny musi cechować się solidną konstrukcją oraz odpornością na długotrwałą ekspozycję na promienie UV.
- Parametry materiałów. Parasole reklamowe najczęściej są używane na zewnątrz, dlatego rozwiązania, które w nich zastosowano, muszą być odporne na czynniki atmosferyczne. Poszycie powinno być wykonane z tkaniny o właściwościach wodoodpornych i z filtrem UV, a stelaż warto wybrać aluminiowy lub stalowy, malowany proszkowo.
- Jakość nadruku. Parasole stanowią doskonałą powierzchnię reklamową, ale skuteczność promocji zależy od profesjonalnego wykonania grafiki na poszyciu. Trwałe kolory odporne na promieniowanie UV, czytelność nawet z dużej odległości, szczegółowość wpływająca na wizerunek marki – wszystko to ma niebagatelne znaczenie.
- Bezpieczeństwo użytkowania. Wizerunek firmy związany z parasolem reklamowym zależy nie tylko od względów estetycznych, lecz także od komfortu i bezpieczeństwa klientów. Warto więc zwrócić uwagę na system otwierania (powinien on być płynny i prosty w obsłudze), podstawę dostosowaną do rozmiaru czaszy oraz rodzaju podłoża, a także na poziom odporności na podmuchy wiatru (zwiększany np. dzięki wentylom w poszyciu).
- Spójność z wizerunkiem. Dopasowanie estetyki parasola reklamowego pozostaje nieodzowną kwestią przy jego zamawianiu. Kolorystyka i kształt nadruku, podobnie jak samego poszycia, powinny współgrać z identyfikacją wizualną marki, a także z zasadami obowiązującymi w danej branży – ważnymi np. w szeroko pojętym sektorze medycznym.
Na eventy lub na co dzień – wysokojakościowy parasol reklamowy dla firmy
Wizerunek marki, komfort klientów, zainteresowanie kontrahentów, efektywna praca firmy – odpowiedni parasol reklamowy przesądza o wszystkich tych kwestiach. W Big Flag dostarczamy więc konstrukcje najwyższej jakości, spełniające oczekiwania przedsiębiorców niezależnie od tego, czy poszukują oni rozwiązania na event branżowy, czy do codziennej działalności ogródka restauracyjnego. Zapraszamy!



